Články s tématem pivní akce

Dle: abecedy data přidání
Strana: 1 2 3
Počet článků: 26

Great British Beer Festival, díl 2 - O pivech

Pokračujeme v našem povídání o Great British Beer Festivalu. Minule jsme si napsali něco o festivalu obecně, dnes se již budeme věnovat pivům, která jsme na festivalu ochutnali. A nebylo jich málo.

Naše pivní ochutnávání jsme si rozvrhli do několika dnů. První den jsme se zaměřili především na Mildy. Zpravidla tmavá (ale existuje i pár světlých verzí) sladová méně chmelená piva s nízkým obsahem alkoholu (často do 4%), což ale vůbec neškodí jejich chuti. …

Bludice, 25. srpna 2014

Moor Tap Takeover - 18 čepovaných piv z anglického Moor v Beergeek Baru

Uplynulá sobota byla opravdu nabitá. Slavilo se pětisetleté výročí bavorského Reinheitsgebotu, zákona o čistotě piva…

Marley, 25. dubna 2016

Novinky - Český pivní festival, Matuška Hellcat, U Tří růží a další

Přinášíme vám další hlášení z pivního světa, shrnutí navštíveného a ochutnaného. Minulý týden ve čtvrtek začal Český pivní festival. Nebyli bychom pivníci, kdybychom se nevydali tuto dlouho inzerovanou událost prozkoumat. Hned po příchodu na místo narážíme na hlavní stan, který mají na starosti Pivovary Lobkowicz. Uvnitř je to opravdu obrovské, plno stolů i lidí, dokonce je to zde kuřácké (ale naštěstí se tu dýchat dá). Jdeme kouknout k výčepu a prozkoumat nabídku. Na čepu je Klášter 11, Démon, Lobkowicz…

Marley, 22. května 2012

Osm weizenbocků v Pivní rozmanitosti

Musím se přiznat, že až do středečního večera jsem se nikdy neúčastnila žádné organizované pivní degustace. Co se týče pití piva, jsem prostě samouk. Středeční večer jsem tak poprvé strávila na degustaci konané v Pivní rozmanitosti pod vedení Dana Šabíka a věnované tématu weizenbocků. A budu i natolik drzá, že si dovolím další přiznání, totiž to, že weizenbocky jsem nikdy nevyznávala, ba dokonce patřily mezi pivní styly u mě nejméně oblíbené. Pravdou je, že jsem nikdy neměla šanci ochutnat skutečnou špičku z tohoto stylu a čeští zástupci mě příliš nezaujali. …

Bludice, 10. prosince 2011

Paroháč na Luční boudě a další nové pivovary, plus ohlédnutí za Vykulením

Podzim už zaútočil v plné síle, doba svěžích německých pšenic, lehkých ejlů a světlých výčepních piv končí. Pro nás ale ještě ne zcela, zavzpomínáme si na září, které bylo prošpikováno mnohými slavnostmi a novinkami. Dnes se zaměříme na nové pivovary a pivní akce, nějaké to jůůů, pár hmm a sem tam i blééé.

Jednou z větších akcí v září bylo Vykulení ležáckých sudů. Tradiční podzimní Vykulení a nově i jarní Vysmolení sudů se konají kousek od Prahy…

Marley, 3. října 2012

Pivní sobota v Nuslích

Minulou sobotu jsme si užili příjemný pivní půlden v Nuslích. Začalo to pivním festivalem v divadelní restauraci Na Jezerce, na který jsme dorazili někdy okolo druhé hodiny. Restaurace Na Jezerce je velmi příjemný podnik, ve kterém jsme již párkrát poseděli po shlédnutí zdejších divadelních her. Zahrádka restaurace hledí přímo do pěkného parku, takže má člověk takový fajn piknikový pocit. Restaurace má však jednu zásadní vadu, která nás od nějakých pravidelnějších návštěv zásadně odrazuje. A tou vadou je Staropramen na čepu. Přesto Jezerka přišla s výborným nápadem, uspořádat v prostorách restaurace (především její zahrádky) malý pivní festiválek. …

Bludice, 28. dubna 2012

Pivní výlet - Kocouří kouř, Zittau, Vendelín, Krásná Studánka

První květnový prodloužený víkend jsme zaměřili na toulky po českém severu a severovýchodě. Vše začalo sobotním Kocouřím kouřem, festivalem nakuřovaných piv, který se konal v dalekém severském Varnsdorfu. Naše cesta do Kocoura byla tentokrát poněkud divoká. Vzhledem k tomu, že jsme pivní výlet plánovali až na poslední chvíli, nezajistili jsme si jízdenky na autobus do Liberce, což se nám také vymstilo a poté, kdy nás řidič na Černém mostě z autobusu bez milosti vykopl, museli jsme se rychle přesunout na nádraží Holešovice…

Bludice, 15. května 2012

Pivní výlet v Brně - Den druhý v Líšeňském pivovaru a na Vánoční pivní besídce Pivní rozmanitosti

Na nedělní poledne jsme měli naplánovanou návštěvu pivovaru Pegas. V Magistrovi jsme se však od pana Svobody dozvěděli o dalším novém pivovaru, který úplně unikl naší pozornosti. Nachází se až na kraji Brna a jmenuje se Líšeňský pivovar. Měníme tedy plány a místo do Pegasu (který už bohužel navštívit nestihneme), vyrážíme do Líšně. Líšeňský pivovar se nachází v jakémsi komunistickém nákupním komplexu. Uvnitř je však velmi pěkně opravený a útulný. Pozitivem je, že je čistě nekuřácký. Navíc je také téměř prázdný. …

Bludice, 24. prosince 2011

Podzimní zoiglování, den 2 - Tag der Kommunbrauer

Masky ve Windischeschenbachu nastoupí do speciálního kyvadlového autobusu, který návštěvníky vyváží do kopce do Neuhausu a unavené opilce sváží dolů zpět na nádraží. …

Bludice, 9. ledna 2017

Prague Ale a PIHA 2012

Minulý víkend se v Praze konala akce Prague Ale, přehlídka zahraničních piv pořádaná Pivní rozmanitostí. Nás ale ještě před ní povinnost zavolala jinam, na sobotní PIHA 2012 (Prague International Homebrew Award) v areálu školy v Podskalské. A my na ni byli organizátorem Honzou Kočkou pozváni jakožto ochutnávači vzorků. Celkem jsme se onoho hodnocení piv báli, navíc jsme se doposud účastnili jen menších komornějších degustací… ale vše je jednou poprvé a za zkoušku člověk nic nedá. …