Články s tématem Německo

Strana: 1 2 3 4 5
Počet článků: 44

Bádensko-Württembersko a Hesensko na kole, den 2 - cesta vlakem přes Bavorsko

Ráno vstáváme brzy a vyrážíme na vlakovou zastávku do Arzbergu. Cestou obdivujeme zachovalé budovy pěkného pivovaru Frankenbräu Arzberg. Ten však již dávno nevaří pivo. Svoji činnost ukončil v roce 1974. …

Bludice, 26. června 2018

Horní Franky na kole, den 5 - Hof a Marktredwitz

Ráno vstáváme už v sedm hodin. Dnes máme v plánu vyrazit domů vlakem. Cestou se ale ještě chceme stavit ve dvou podnicích v Hofu…

Bludice, 11. května 2017

Horní Franky na kole, den 4 - Ebing, Hofen, Freudeneck, Mürsbach, Kaltenbrunn a Kloster Banz

Ráno se probouzíme do dalšího horkého dne. Večer se sice stahovaly mraky, dvakrát zahřmělo a spadly asi tak tři kapky, ale ráno je obloha opět téměř vymetená a slunce pere na plný výkon. Dnes má být až 36°C. Po vypití dvou lahváčů, které jsme si nachladili v Mainu, a spořádání párků, vyrážíme na cestu. …

Bludice, 2. května 2017

Horní Franky na kole, den 3 - Vierzehnheiligen, Uetzing, Stublang, Loffeld, Wiesen a Ebensfeld

Ráno nás probouzí zvony svolávající na mši. Uvaříme si weisswursty k snídani, ochutnáme dvě fajn lahvová piva z pivovaru Günter…

Bludice, 28. dubna 2017

Horní Franky na kole, den 2 - Cheb, Marktredwitz, Fattigau, Kulmbach a Lichtenfels

V pátek vstáváme brzy, chceme stihnout spěšný vlak vyrážející z Mariánských Lázních chvíli po osmé hodině. Na nádraží si kupujeme dvakrát Egronet, což je jízdenka, která nám za 150 Kč umožní neomezeně cestovat z Mariánských Lázní až téměř do Bambergu. …

Bludice, 24. dubna 2017

Pivní průzkum Horního Bavorska, díl 3. - Schwangau, Speiden, Kaufbeuren, Nesselwang, Pfronten

V zapomenutých hlubinách databáze rozepsaných a nikdy nepublikovaných článků na Pivnících, jsme objevili pozapomenutý poslední díl vyprávění o zimním pivním zkoumání Horního Bavorska. …

Bludice, 26. dubna 2016

Pivní průzkum Horního Bavorska, díl 2. - Oberammergau, Weilheim, Schongau, Murnau

Jak jsem již psala v minulém článku, po Ettalu byl náš výlet předčasně ukončen nepřízní počasí a další pivovary jsme tedy museli objet jiný den.

Jako do prvního jsme vyrazili do pivovaru Ammergauer Maxbräu. Z Garmische-Partenkirchenu nás téměř až k němu dovezl autobus. Byli jsme zde trochu dříve, takže jsme museli počkat na otevření. …

Bludice, 1. července 2015

Pivní průzkum Horního Bavorska, díl 1. - Mnichov, Mittenwald, Ettal

V zimě 2014 jsme se vypravili na zimní lyžování do nové destinace. Po letech lyžování v Rakousku jsme vyměnili náš cíl za skromnější Bavorsko, konkrétně Garmisch-Partenkirchen. Pravdou je, že sjezdařský areál zde není tak rozsáhlý, jako areály v Rakousku a také služby na sjezdovkách jsou trochu méně luxusní. Oproti Rakousku má však Garmisch-Partenkirchen jednu velkou přednost…

Bludice, 29. června 2015

Bavorsko na kole podruhé, 10. den - Forchheim, Norimberk

Ráno se probouzíme v třešňovém sadu. Třešně zde zřejmě nikdo nečeše (je jich plná zem), i když jinak se o sad majitel vzorně stará. Třešeň nad naším stanem je obalená obrovskými šťavnatými téměř černými třešněmi. Spořádáme jich pěknou hromadu k snídani a ještě si načešeme do ešusu na cestu. Vracíme se po cyklostestezce mezi sady zpět do Pretzfeldu. V Hagenbachu potkáváme pekařství, tak si zde kupujeme koláč… třešňový, jak taky jinak. …

Bludice, 9. června 2015

Bavorsko na kole podruhé, 9. den - Forchheim, Raiferberg, Pretzfeld, Ebbermanstadt, Unterzaunbach

Probouzíme se brzy ráno do horkého slunečného dne. Slunce nám již od brzkých ranních hodin praží do stanové plachty plnou silou. Divoká prasata jsou už sice pryč a někde v klidu pospávají, přesto v rychlosti balíme a rovnou vyrážíme na cestu. Na kafe v tom vedru stejně nemáme chuť a snídani si radši dáme někde ve stínu. Před odjezdem jenom v rychlosti prozkoumáme další plány a zjišťujeme, že nemá smysl pokračovat dál v cestě tímto směrem. …