Články s tématem pivní turistika

Dle: abecedy data přidání
Strana: 1 2 3  • • •  6 7
Počet článků: 70

Podzimní zoiglování, den 2 - cesta na Tag der Kommunbrauer

Ráno vstáváme brzy. Plánovali jsme totiž naši cestu na poslední chvíli a nepodařilo se nám získat povinnou rezervaci na kola do rychlíku z Klášterce nad Ohří směr Cheb. Musíme tedy vzít zavděk…

Bludice, 4. ledna 2017

Podzimní zoiglování, den 1 - Chomutov a Chalupník

První říjnový víkend předloňského roku jsme se vypravili na další cyklovýlet do Bavorska. Předpověď počasí vypadala celkem slibně…

Bludice, 2. ledna 2017

Bavorsko na kole podruhé, 10. den - Forchheim, Norimberk

Ráno se probouzíme v třešňovém sadu. Třešně zde zřejmě nikdo nečeše (je jich plná zem), i když jinak se o sad majitel vzorně stará. Třešeň nad naším stanem je obalená obrovskými šťavnatými téměř černými třešněmi. Spořádáme jich pěknou hromadu k snídani a ještě si načešeme do ešusu na cestu. Vracíme se po cyklostestezce mezi sady zpět do Pretzfeldu. V Hagenbachu potkáváme pekařství, tak si zde kupujeme koláč… třešňový, jak taky jinak. …

Bludice, 9. června 2015

Výlet po pivovarech jižní Moravy, část 2. - Hodonín a Břeclav

V Hodoníně blízko nádraží se nacházejí obě hospody a jeden restaurační pivovar, které v tomto městě máme v plánu navštívit.

Tou první je pivovarská restaurace minipivovaru Hodonínský Vojáček, nebo také restaurace Sportclub (v Hodoníně je asi populární, aby každá hospoda měla několik názvů :)). Restaurace se nachází hned vedle zimního stadionu, v suterénu je samostatný prostor s herními automaty, nahoře pak vlastní restaurace, rozdělená na část kuřáckou a druhou nekuřáckou,…

Bludice, 26. května 2015

Výlet po pivovarech jižní Moravy, část 1. - Kroměříž a Zlín

Na začátku listopadu loňského roku jsme opět vyrazili navštívit Brno. A když už jsme se v tomto kraji vyskytli, rozhodli jsme se prozkoumat některé moravské pivovary. Tentokrát jsme zamířili do Kroměříže, Zlína, Hodonína a Břeclavi.

Z Brna jsme vyrazili brzy ráno spěšným vlakem, který nás odvezl až do Kroměříže. …

Bludice, 18. května 2015

Great British Beer Festival, díl 1 - O festivalu

V Londýně v těchto dnech probíhá Great British Beer Festival, takže je asi načase sepsat konečně dojmy z této akce z roku 2013 :)

Do Londýna jsme se vypravili v srpnu loňského roku a absolvovali jsme v něm deset dní věnovaných pivnímu průzkumu. Část svého pobytu jsme vlastně strávili pouze na jednom místě a to v Olympii na Great British Beer Festivalu (GBBF). …

Bludice, 14. srpna 2014

Pivní průzkum Olomouce

Pokračujeme v našem pivním putování po Vyškově, Prostějově a Olomouci. Tentokrát se v článku podíváme na zoubek olomouckým pivním podnikům.

V Olomouci jsme nebyli poprvé, pivní průzkum jsme zde provedli již před dvěma roky, takže jsme byli zvědaví, co se zde od té doby změnilo. Asi nejdůležitější změnou je to, že zde přibyly další dva pivovary. Tím prvním je Svatokopecký pivovar…

Bludice, 7. července 2014

Pivní průzkum Prostějova

Pokračujeme v našem pivním putování po Vyškově, Prostějově a Olomouci. Tentokrát se v článku podíváme na zoubek prostějovským restauračním pivovarům.

Cesta vlakem z Vyškova do Prostějova uběhla rychle, trvala jenom půl hodiny. Na nádraží jsme přesedli na autobus číslo 5 a odvezli se na zastávku Plumlovská – sídliště. Odtud už to bylo kousek do restauračního pivovaru Koliba U Tří králů. Před Kolibou jsme byli již před jedenáctou a tak jsme se chvilku poflakovali na velkém parkovišti patřícím k pivovaru a čekali až v jedenáct Koliba otevře. Otevřeli na čas a my jsme…

Bludice, 6. června 2014

Pivní průzkum Vyškova

Jeden z nedávných víkendů jsme trávili na pravidelně nepravidelné rodinné návštěvě v Brně a rozhodli jsme se tuto návštěvu zpestřit jedním dnem věnovaným pivnímu průzkumu. Tentokrát naše kroky vedly směrem ven z Brna. Vůbec poprvé se nám tak poštěstilo navštívit Pivovarskou pivnici ve Vyškově a pivovary v Prostějově a opakovaně jsme se podívali také na zoubek pivovarům v Olomouci.

Vyrazili jsme v sobotu ráno v osm hodin rychlíkem z Brna do Vyškova. Cesta ubíhala rychle, je to vlastně jenom jedna zastávka,…

Bludice, 26. května 2014

Bavorsko na kole, den 10 - Falkenberg, Mitterteich, Waldsassen

A je to tady. Čeká nás poslední den našeho putování po Bavorsku a zároveň druhý den Zoiglování po Hornofalckém lese.

Ráno se od našeho nocležiště vracíme kousek zpátky po silnici a konečně nacházíme Waldnaabtal Radweg, která nás vede do Falkenbergu. Cyklostezka je to náročnější, po lesních cestách, dosti kopcovitá i kamenitá, ale vede moc pěknou přírodou a při příjezdu do Falkenbergu se nám jako bonus naskýtá krásný výhled na zdejší hrad. …