Články s tématem Moravskoslezský kraj

Strana: 1
Počet článků: 8

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 5. - Zobak, Slezan

Po delší odmlce se opět vrátíme k našemu pivnímu putování po Moravskoslezském kraji a v dnešním článku vylíčíme zážitky z posledního dne, kdy jsme stihli zaskočit do dvou dalších pivovarů.

Ráno balíme mokrý stan a za velmi lehkého poprchávání vaříme kafe… Kafe po ránu musí být, bez něj by to nešlo. Rychlá snídaně a šup na pivo do restaurace U Holubů. Zde mají totiž na čepu svoje vlastní pivo Zobak. Tedy nemají ho tady stále. …

Bludice, 30. srpna 2013

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 4. - Rohan, Avar, Garage, Qásek

V dnešním článku se po malé odmlce opět vrátíme k našemu putování po Moravskoslezském kraji. V minulém díle jsme se podívali do Podhorského pivovaru, penzionu Letohrádek, Beskydského pivovárku a do Vratimova na Brabčáka. Dnes budeme pokračovat dál.

Vyrážíme ráno z Vratimova městskou autobusovou linkou do Ostravy. Udělali jsme dobře, že jsme se ubytovali v penzionu, celou noc totiž propršelo. A ráno není počasí o moc lepší. …

Bludice, 22. srpna 2013

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 3. - Podhorský pivovar, Letohrádek, Ostravice, Brabčák

Dnes budeme putovat po pivovarech Moravskoslezského kraje již třetí den. Předchozí články si můžete přečíst zde a zde :)

Ráno vyrážíme z Malé Prašivé dolů po žluté turistické značce a chytáme v Raškovicích autobus do Frýdlantu nad Ostravicí. Zde jsou hned dvě místa, která chceme navštívit. Tím prvním je Podhorský pivovar v Hotelu Beskyd, který se nachází v centru. Dorážíme sem v době oběda a jsme zvědaví na místní pivo. Servírka nám bohužel oznamuje, že pivo došlo, ale bude na čepu opět…

Bludice, 7. srpna 2013

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 2. - Radegast, Koníček, Kohutka

V minulém díle našeho seriálu o Moravskoslezském pivním putování jsme navštívily Těšín, minipivovar Třinec a luxusní hotel a pivovar pod Kyčmolem. Dnes budeme pokračovat druhým dnem a třemi dalšími pivovary.

Abychom se jenom nevozili od pivovaru k pivovaru, uděláme si takovou decentním procházku (rozuměj nechutný kopec nahoru a neméně nechutný kopec dolů) z Horní Lomné do Morávky. …

Bludice, 6. srpna 2013

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 1. - Těšín, minipivovar Třinec, Pod Kyčmolem

Po náročných článcích o Kodani je nutné si trochu odpočinou od našeho pivního geekovství. Ne, nepatříme k pivním podivínům, kteří obráží pouze pivní bary, aby zde mohli usrkávat piva po dvou deci. Kodaň byl skvělý zážitek, ale první věc, kterou jsme po návratu z Kodaně udělali, bylo to, že jsme naklusali do Slovanské lípy a dali si pořádný půllitr dobrého českého ležáku. …

Bludice, 5. srpna 2013

Pivní puťák po moravskoslezských pivovarech, den 3. - Hukvaldy a Štramberk

Celou noc nás obklopují pořádné bouřky. Blesky bleskají jako na diskotéce a hromy práskají, až se třese země. Ráno se však opět budíme do krásného slunečného a také pořádně rozhicovaného dne. Balíme stan, který mezitím stihne uschnout a pokračujeme po žluté turistické značce. Vyšlápneme si malý kopeček na zříceninu hradu Hukvaldy. Vstupné stojí 70 Kč a my se rozhodujeme, že si hrad prohlídneme. Stojí to za to. K snídani vypijeme každý litr Kofoly a sníme kopeček zmrzliny. Po sestupu z hradu nás určitě čeká dobrý oběd…

Bludice, 16. července 2012

Pivní puťák po moravskoslezských pivovarech, den 2. - Kozlovice

Druhý den našeho pivního putování po moravskoslezských pivovarech začíná probuzením na břehu vodní nádrže Olešná. Noční bouře je již dávno za námi a my se probouzíme do dalšího horkého a slunečného dne. Slunce začíná rozpalovat krajinu již od rána a nás láká pohled na chladivou vodní hladinu. Překvapivě se nekonají nájezdy koupáníchtivých lidí z blízkého a dalekého okolí. Na břehu nádrže je pouze pár lidí doprovázených svými psími mazlíčky. …

Bludice, 14. července 2012

Pivní puťák po moravskoslezských pivovarech, den 1. - Pikard, Hobit, Krmelín, Koníček

Předběžný plán na prodloužený červencový víkend zněl jasně. Vyrazíme na čundr po pivovarech. Dlouho jsme netušili kam budou naše kroky směřovat, ale jedno bylo jisté, pojedeme nalehko a přenocování budeme řešit povalením se někde na mezi pod širákem. Tuto naši idealistickou představu však záhy zničili meteorologové svou předpovědí počasí. Celý prodloužený víkend hrozily bouřky a průtrže a navíc teploty měly vystoupat až nad 30°C. Chvilku jsme zvažovali, že se vzdáme a raději se povalíme doma na gauči s lahváčem. …