Články s tématem Karlovarský kraj

Strana: 1
Počet článků: 3

Na kole za pivem po Karlovarském kraji, den 3. - Chyše, Rakovník

Ráno si vyšlápneme ještě posledních pár metrů nahoru na Andělskou Horu, mrkneme na zříceninu hradu a zamíříme směr Chyše za dalším pivem. Cesta do Chyše rozhodně nebyla snadná. Nejdříve se nám postavil do cesty rozbouraný most a objížďka nás zahnala kamsi do vesniček ve Vojenském újezdu, protáhlo nás to po polorozpadlých cestách a mezi Polomem a Ratiboří jsme překonali jakousi propast. Měli včera chlapi u Velichovského Formana pravdu, že máme jet až do Chyše přímo po „Pražské“ silnici :)…

Bludice, 13. září 2013

Na kole za pivem po Karlovarském kraji, den 2. - Kynšperk, Velký Rybník, Velichov

Ráno moc se vstáváním nespěcháme. Pokud bude v Kynšperku pivovar skutečně otevřený, nejspíš to nebude od časného rána. Nakonec na místo dorážíme ve tři čtvrtě na jedenáct a vidíme, že na zahrádce před Kynšperským pivovarem čile pobíhají číšnice. Ptáme se, zda je již otevřeno, ale prý ještě ne. Až od jedenácti, zatím se můžeme podívat do pivovarské prodejny. Nevadí. Postavíme kola do jednoho z mnoha stojanů u zahrádky a obdivujeme budovy pivovaru. …

Bludice, 11. září 2013

Na kole za pivem po Karlovarském kraji, den 1. - Karel IV., Loket, Sokolov

Dost bylo pěšího putování, na kole se toho dá zvládnout mnohem více. Jediný problém s cestováním na kole po pivovarech jsou české cyklostezky. Většina z nich prostě cyklisty vede po silnicích a často i dosti frekventovaných a to ani po jednom pivu není sranda. To u nás v Čechách cyklistu může přijít pěkně draho. Pokud to srovnáme třeba s takových Bavorskem, kde je většina cyklostezek vedena samostatně po asfaltových cestičkách, v horším případě upravených lesních a polních cestách naprosto odděleně od automobilové dopravy…