Články s tématem Zoigly

Strana: 1
Počet článků: 7

Podzimní zoiglování, den 3 - a zase zpátky

V neděli ráno si můžeme přispat. Máme v plánu zaskočit zpět do Neuhasu na snídani a Zoiglstube otevírají až v deset hodin. Máme na výběr ze dvou dle Zoiglkalendáře otevřených podniků…

Bludice, 16. ledna 2017

Podzimní zoiglování, den 2 - Tag der Kommunbrauer

Masky ve Windischeschenbachu nastoupí do speciálního kyvadlového autobusu, který návštěvníky vyváží do kopce do Neuhausu a unavené opilce sváží dolů zpět na nádraží. …

Bludice, 9. ledna 2017

Podzimní zoiglování, den 2 - cesta na Tag der Kommunbrauer

Ráno vstáváme brzy. Plánovali jsme totiž naši cestu na poslední chvíli a nepodařilo se nám získat povinnou rezervaci na kola do rychlíku z Klášterce nad Ohří směr Cheb. Musíme tedy vzít zavděk…

Bludice, 4. ledna 2017

Bavorsko na kole podruhé, 2. den - Neustadt, Weiden

Ráno nás probouzí nepříjemný zvuk kapek deště dopadajících na stanovou plachtu. Sakra. Až do jedenácti hodin střídavě mrholí a lije jako z konve.  Naštěstí máme pár lahváčů v zásobě a tak po snídani popíjíme pivo a čekáme, zda se počasí trochu umoudří. Neumoudří se. Začne pršet ještě víc. Vlastně se spustí úplná průtrž mračen i s několika hromy a blesky. A to mělo být podle meteorologů polojasno s malými přeháňkami navečer. Dovolím si krátký spoiler. …

Bludice, 29. října 2014

Bavorsko na kole podruhé, 1. den - Waldsassen, Mitterteich, Falkenberg, Windischeschenbach, Neuhaus

Rok se s rokem sešel a Pivníci se opět vrátili s koly na místo činu, do Bavorska. Letos jsme naši trasu oproti loňsku lehce pozměnili, přidali několik pivovarů, které jsme vloni nenavštívili a vyřadili naopak ty, které se nám znovu navštěvovat nechtělo. V následujících několika článcích si povíme, jak naše náročná pivní cyklistická výprava letos probíhala. …

Bludice, 15. října 2014

Bavorsko na kole, den 10 - Falkenberg, Mitterteich, Waldsassen

A je to tady. Čeká nás poslední den našeho putování po Bavorsku a zároveň druhý den Zoiglování po Hornofalckém lese.

Ráno se od našeho nocležiště vracíme kousek zpátky po silnici a konečně nacházíme Waldnaabtal Radweg, která nás vede do Falkenbergu. Cyklostezka je to náročnější, po lesních cestách, dosti kopcovitá i kamenitá, ale vede moc pěknou přírodou a při příjezdu do Falkenbergu se nám jako bonus naskýtá krásný výhled na zdejší hrad. …

Bludice, 14. února 2014

Bavorsko na kole, den 9 - Bayreuth, Windischeschenbach, Neuhaus

Ráno vstáváme brzy. Čeká nás dlouhá cesta přes pivní poušť v okolí Bayreuthu. Mnoho kilometrů musíme absolvovat téměř bez piva až do oblasti Zoiglů. Upřímně řečeno, až budeme příště plánovat podobný výlet, vezmeme to k Zoiglům raději spodem přes Pegnitz.

Do Bayreuthu z Nankendorfu vede Fränkische Schweiz Radweg. Zpočátku obyčejná lesní cesta, ale posléze se změní na rychle ubíhající asfaltku. V Obernsees uděláme nejspíš velkou chybu, když se rozhodneme asfaltový Radweg opustit…