Články s tématem restaurační pivovary

Dle: abecedy data přidání
Strana: 1 2 3 4
Počet článků: 35

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 3. - Podhorský pivovar, Letohrádek, Ostravice, Brabčák

Dnes budeme putovat po pivovarech Moravskoslezského kraje již třetí den. Předchozí články si můžete přečíst zde a zde :)

Ráno vyrážíme z Malé Prašivé dolů po žluté turistické značce a chytáme v Raškovicích autobus do Frýdlantu nad Ostravicí. Zde jsou hned dvě místa, která chceme navštívit. Tím prvním je Podhorský pivovar v Hotelu Beskyd, který se nachází v centru. Dorážíme sem v době oběda a jsme zvědaví na místní pivo. Servírka nám bohužel oznamuje, že pivo došlo, ale bude na čepu opět…

Bludice, 7. srpna 2013

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 2. - Radegast, Koníček, Kohutka

V minulém díle našeho seriálu o Moravskoslezském pivním putování jsme navštívily Těšín, minipivovar Třinec a luxusní hotel a pivovar pod Kyčmolem. Dnes budeme pokračovat druhým dnem a třemi dalšími pivovary.

Abychom se jenom nevozili od pivovaru k pivovaru, uděláme si takovou decentním procházku (rozuměj nechutný kopec nahoru a neméně nechutný kopec dolů) z Horní Lomné do Morávky. …

Bludice, 6. srpna 2013

Pivní výlet po Moravskoslezském kraji, den 1. - Těšín, minipivovar Třinec, Pod Kyčmolem

Po náročných článcích o Kodani je nutné si trochu odpočinou od našeho pivního geekovství. Ne, nepatříme k pivním podivínům, kteří obráží pouze pivní bary, aby zde mohli usrkávat piva po dvou deci. Kodaň byl skvělý zážitek, ale první věc, kterou jsme po návratu z Kodaně udělali, bylo to, že jsme naklusali do Slovanské lípy a dali si pořádný půllitr dobrého českého ležáku. …

Bludice, 5. srpna 2013

Pivníkův pivní průvodce po Kodani - pivovary

Přicházíme s dalším dílem našeho povídání o Kodani z pohledu Pivníka. Po pivotékách a pivních obchodech se budeme věnovat kodaňským pivovarům. Těch restauračních je v Kodani tuším šest a k tomu se přidávají ještě tři klasické pivovary – poměrně vzdálený Amager, který vaří vynikající piva, Jacobsen Brewhouse nacházející se v budovách pivovaru Carlsberg a také samozřejmě samotný pivovar Carlsberg.

Zastavme se nejdříve u Carlsbergu. Areál pivovaru určitě stojí za to navštívit. Je rozsáhlý a architektonicky velmi zajímavý. …

Bludice, 31. července 2013

Pivovary na okraji Mnichova a v jeho okolí

V minulém článku jsem psala o našem pivní putování po Augsburgu, dnes se již pomalu přesuneme blíže k Mnichovu.

Úvodem pár praktických informací týkajících se cestování po Mnichově. My jsme první den využili tzv. Bayern ticket, který nám umožňoval celodenní cestování osobními vlaky po celém Bavorsku a navíc i cestování městskou hromadnou dopravou. Na další tři dny jsme si zakoupili tzv. CityTourCard Partner, která nám umožnila přesuny po celém Mnichově a jeho nejbližším okolí za 53,90 Euro za oba. …

Bludice, 16. července 2013

Pivníkův pivní průvodce po Augsburgu

Konečně se dostávám k dohánění některých velkých restů. Tentokrát se vrátíme do předvánočního období, kdy jsme s Marleyem strávili týden v Bavorsku. Za cíl cesty jsme si vybrali především Mnichov, ale zaskočili jsme také do blízkého městečka Augsburg.

Pro cestování jsme zvolili vlakovou dopravu. U Českých drah jsme zakoupit eTiket do Mnichova a zpět, v Mnichově pak tzv. Bayern ticket, který umožňuje neomezené cestování osobními vlaky a městskou hromadnou dopravou po celém Bavorsku po 24 hodin. …

Marley, 26. dubna 2013

Návrat do brněnských restauračních pivovarů

S Marleyem celkem pravidelně jezdíme za účelem různých rodinných návštěv do Brna a většinou spojíme příjemné s příjemným a doplníme tyto výlety také o průzkum brněnské pivní scény. Předminulý víkend jsme tak po nějaké době opět navštívili všechny brněnské restaurační minipivovary a v tomto článku shrnu nejčerstvější dojmy z těchto podniků.

V současnosti jsou v Brně 4 restaurační minipivovary, přičemž jeden z nich provozuje dvě restaurace. Nejstarším brněnským mini, založeném již roku 1992, je pivovar Pegas, který později s odstupem dvanácti let následovat v roce 2004…

Bludice, 6. března 2013

Pivníkův pivní průvodce po Stockholmu

V minulém článku jsme si pověděli něco málo o tom, jak to ve Švédsku chodí co se týče piva a alkoholu obecně, nyní se již pojďme věnovat pivním podnikům, které jsme ve Stockholmu navštívili, a které doporučujeme k návštěvě i vám.

Monks je síť podniků tvořená dvěma pivovary a šesti restauracemi ve Stockholmu. Mnichové se zabývají nejenom vařením piva, ale také dovozem různých vín a whiskey a také gastronomií. Nás samozřejmě zajímala především ta pivní část celého podnikání a v době našeho pobytu ve Stockholmu jsme navštívili oba restaurační pivovary. …

Bludice, 28. února 2013

Pivníkův pivní průvodce po Wrocławi

Wrocław, chcete-li Vratislav, je čtvrté největší město Polska a také jedno z polských nejstarších měst. Kromě pěkného historického centra, Vratislavské fontány a obrovských zástupů trpaslíků, zde můžete narazit také na velké množství pivních obchodů, pivní bary a dva restaurační pivovary. My jsme se do Vratislavi zaskočili podívat na několik dní na konci září a tímto článkem, sice poněkud ze zpožděním, ale přece, přinášíme soupis toho pivně nejzajímavějšího, co byste neměli při návštěvě Vratislavi minout. …

Bludice, 18. února 2013

Pivníkův průvodce pivní Bratislavou

Předminulý víkend jsme si s Marleyem vyrazili do Bratislavy prozkoumat zdejší pivní krásy (Já jsem si tento průzkum prodloužila ještě o dalších 5 dní strávených na pracovní cestě). Osobně jsem v Bratislavě byla již mnohokrát, ale vždy jsem většinu času strávila na výstavišti Incheba a pobytem na ubytovacích zařízeních v okolí. Tentokrát jsem si poprvé prošla také centrum města a musím říct, že to tam mají bratia moc pěkné. Centrum je sice malinké, ale velmi malebné… tedy až do chvíle, kdy dorazíte k rušnému bulváru mířícímu k slavnému mimozemšťanskému Mostu SNP. …